Eka lomaviikko. Nielutulehdus, jes! Lääkärin sanoja lainaten: kunnon työntekijä sairastaa lomalla. Paskat. Mielummin sairastaisin sillon kun oon töissä.

Tuntuu oudolta, oma koti ja kipeenä. Kukaan ei käy kaupassa eikä tee ruokaa. Kaikki pitää tehä ite. Jos vain olis se joku josta pitää kiinnii. Tai joku joka tekis asioita sillon kun ei itse jaksa/pysty. :D

Edelliseen takaisin (Jos olis joku josta pitää kii). Oon pohtinu tota aika paljon pienen elämäni aikana. Onko kaikille se oikea? Itse epäilen sitä vahvasti. Vaikka haluisinki uskoo siihen. Uskon enemmän siihen että rakkaus on ikuista, kohde vaan vaihtuu. Rakkaus. Siinä on iso sano, sen kaikella merkitykselle. Mulle se merkitsee paljon, sen sanan tarkotus pitää säilyttää, se on aitoa. Ei todellakaan absoluuttinen vaan suhteellinen. Tällä hetkellä voin sanoa että itserakkaus se ainut aito rakkaus, en tarkota sitä narsistisesti. En oo sellanen.

No millanen sitte. No vajaa 20v nuori neiti vailla suuntaa ja kokemuksia. Sinkku ja holtiton. Suorapuheinen, rakasatava ja petettynä hirviö. Hyvä ystävä ja työntekijä. Kaikkien kaveri, joskus pahasuinen, "neiti kaikkitietäväinen". Tunne ihminen vaikka ulkokuori kova. Huomion kipeä ja rakastan olla keilavalossa. Joko musta tykkää tai sitten ei. Miehet ei kestä että oon tosiaan kaikkien kaveri ja huomion kipee.

Pistän tietenki miesten piikkiin sen että mulla ei ole poikaystävää. Tässä syitä, miksi mun kanssa ei voi seurustella:

1. Olen "kevyt kenkäinen" toiset sanoo lortto, mikä suututtaa koska itse voin sanoa itestäni mitä haluun mutta ei ole kiva kuulla toisen suusta sitä.

2. En todellakaan rupee söpöilee ja olee mikään kiltti, turvaa tarvitseva neiti.

3. Oon liian "äijä".

4. En halua jakaa mitään tunne tason asioita. Liian kova kuori.

5. "Ei se saalis, vaan se fiilis". No okei, naamaraja.

6. En osaa yksinkertasesti olla yhden miehen nainen, kai? En oo koskaa kokeillu itse vakavissani. Tosin joku mies ehkä on luullut että on jotain vakavampaakin.

7. En häpeile kertoa seksi kokemuksistani. Usko tai älä, tiiän ite totuuden.

Tossa muutama, lisää tulee jatkossa varmasti, noi on mun oman pohdinnan tuloksia.
Mutta hei seksi, haloo. Ihan ykkönen mulle. Siitä kirjotan sitte myöhemmin kun ehin/ jaksan. Nyt piti vaan viedä tää neitsyys. En oo ikinä vuodattanu nettiin mitään, kerta se on ensimmäinenki ja kaikkee pitää kokeilla! Joten tää vuodatus.net vaikutti aika paselilta :D

Jep. Se on moro, huomiseen. o/